KARTA USŁUGI Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach |
Nr: Rej.ku-3/2015/Zw Data zatwierdzenia: 29.05.2015 |
|
Wydanie opinii w sprawie kandydata na stanowisko komendanta straży gminnej (miejskiej) |
||
Co przygotować? Wniosek o wydanie opinii o kandydacie na stanowisko komendanta straży gminnej (miejskiej) ze wskazaniem imienia i nazwiska, nr PESEL i adresu zamieszkania kandydata. |
||
Ile czasu to zajmie? Po wpłynięciu korespondencji czas realizacji wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych. |
||
Ile to kosztuje? Brak opłat. |
||
Jakie są terminy? Wniosek można złożyć w dowolnym czasie w zależności od potrzeby. |
||
Gdzie załatwię sprawę? Wniosek można złożyć osobiście w siedzibie KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 w: Recepcji (w godz. 7.00–17.00), Kancelarii ogólnej – pok. nr 26 (w godz. 7.30–15.30) lub pocztą na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice. |
||
Jak to zrobić?
|
||
Jaka jest podstawa prawna usługi?
|
Karta ma charakter informacyjny i nie stanowi wykładni prawa